Sjuk...

I onsdags blev våran lilla prinsessa sjuk i vattkoppor  i tre dagar höll hon på att klia sönder sig stackarn. Nu tack och lov har det lugnat ner sig och det har börjat bli skorpor på de flesta.
Tror ändå på att hon kom lindrigt undan för hon hade dom väldigt utspritt men dom var väldigt stora och upphöjda!

Thim har haft fullt upp med annat än att bry sig i sin systers koppor 
Han är en väldigt bestämd och väldigt 'grabbig', tuff och stark, men otroligt mysig och älskar att vara nära oss för att få en puss eller två, helst tre ;)


Jag hoppas på att få komma igång på jobbet så snart Emilias koppor blivit till skorpor!!
Saknar min älskling gör jag också 
Önskar ibland att jag hade en karl som jobbade från 8-16 ist för 8-20 i princip varje dag 

Äh det var väl de för idag  såååååå glad är jag förresten för lördagens vinnare i melodifestivalen 
Vackra Loreen kommer göra Sverige stolta på ESC !! Det vet jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0