Glad Alla Hjärtans Dag <3

Idag är det en dag man ska vara så kär, fnittrig och ja allmänt löjlig (?)
Det är fint med en dag som man kan visa varandra "lite" extra uppmärksamhet och uppskattning men så ska det vara året om i mitt tycke. =)
Emilia fick en liten hjärtformad väska som glittrade som den prinsessa hon är och Thim fick en liten kudde med en cool liten tvättbjörn på som han valde själv förrut ;)
Så barnen fick med lite extra uppmärksamhet idag <3 men det får dom varje dag i varje fall av bägge sina föräldrar <3

Nu till min fästman! Finns det en vackrare man, snällare och mer givmild än honom??
Ta alla vackra ord ni har på lager så beskriver det honom som handen i handsken <3
Visst är ett förhållande som en bergochdalbana men man måste se det roliga i den annars spyr man mitt i åkturen ;)
Själv kan jag skrika mitt i för att sedan skratta! Han med tror jag ;) elelr skulle nog mer låta som
"Åh fan, det var kul!"
Alla andra år har jag avrit så puttignuttig och köpt något till honom men ledsen hjärtat inte iår. I år hoppas jag att det räcker med en "egentillverkad" sak, hehehe...

Vill även önska mina underbara föräldrar en trevlig Alla Hjärtans Dag idag <3 Även till mina syskon hel som halvor =)
Hoppas alla som har eller inte har någon får en härlig dag idag iaf :)


Idag har jag haft så otroligt mkt fjärilar i magen för vår lille son ska börja sin första inskolning imorgon :S nervös och spänd men tror det kommer gå bra för honom, han vill ju alltid springa in med Millan och leka när jag lämnar eller hämtar henne =)
Värst är det nog för mig själv att inse att mammas lille kille inte är så liten längre :(

Angående hur jag mår nu kan jag ta vid ett annat tillfälle för idag känns det som fel dag bara!
Somnat i systers knä i Icabilen ;)) <3
Somnade i systers famn i Icabilen <3
Thimmis <3
En glad liten prick som inte sa ett pip när alla prover togs <3
första pussen <3
Första pussen <3

Sova tillsammans var inte en sån bra ide =)) <3 Millan är inte ledsen men fick blixten i ögonen!

Tycker oftast om varandra <3<3

Som tidigare skrivet <3

Hemma hos Lela <3

Emilia 3 dagar <3

Thim 2 veckor <3<3
hade ingen tidigare bild i denna dator


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0