Snart är det JUL!!

Tänk att ingen pratar om något annat än att det är Jul snart och jag tycker att det är så underbart!! =)
När jag handlade i måndags, tror jag, så var det en megakö och det enda som hördes var en otroligt massa GNÄLL om "varför det tog sådan tid" el "Kan dom inte öppna en till kassa" och suck och stön och pust!
Säger bara så här TROR NI INTE ATT DOM GÖR SÅ GOTT DOM KAN?? Tror människor på riktigt att personalen tänker "nej nu ska vi se till att det är en megakö och skiter i en till kassa"??? Dom gör säkerligen så gott dom kan med de personal dom har på butiken för tillfället, el vad tror ni andra normalare människor??
Nog om det nu är det bara glada tankar då det är JUL snart juh =)

Är glad att min kära kärra staratde idag för det var verkligen griskallt ute, -28, här på morgonen iaf, brr men hon startade =) Så nu är alla ärenden uträttade och kläder samt tekningar från dagis upplockade =)
Så söta saker hon gjort lilla dockan <3

JA just det nu höll jag på och snuva er på fulkortet på mig då Emilia valde att vara en Björn på sin dansuppvisning alldeles innan showen började!! så jag hade kunnat klara mig, men icke, det såg våran lilla oförutsägbara dotter till, Tack Millan, Tackar ödmjukas, så håll till godo!

Julmat på Tomteland!

Nu kommer lite andra söta bilder på våra underverk <3




Ha en riktigt GOD JUL allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0