14-is

Men jösses jag känner mig som en fjortis på nytt!! Nykär, fnittrig och helt GALEN i min käre fästman 
Allting känns nytt på någe vis(?) vi är så lyckliga och jag kan inte sluta le när jag ser på honom, så fin han är och hans leende är än vackrare 
*kvidevitt* jag hoppas denna känsla aldrig försvinner för så mkt som jag ÄLSKAR denne man är otroligt!!
Han vill ju aldrig vara med på bild men jag ska nog få honom att anamma bloggen lite och ställa upp på iaf en bild 

Jag har städat lite nu på morgonen och putsat lite men funderar på att göra om i köket lite tror jag(?) hur har jag ingen aning men nått ska jag väl kunna komma på.

Våra underbara små liv har lekt som två änglar idag, mamma pappa barn och byggt en "koja" i sovrummet med våra kuddar och täcken  dom har även städat upp efter sig så nu är mamsen på små rosa moln av lycka 
Nu ska jag se om jag får någon ordning i köket?

Puss och kram på er och ha en härlig helg! // Elsie som låter som älskling 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0