Snoooooor!!

AAAATTCCHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Jag- Nös du så det kom snor Millan???
Millan- JA och det kom på mina byxor mamma!

HAhahahhaa, gu detta snorande som det varit denna vinter är ju helt makalöst x2   =P
Det är då en massa härligheter som kommer ur dessa små liv, bajs, spyor, snor, variga ögon etc. OCh inte trodde jag, med min tidigare livsstil, att jag skulle sitta och prata om både det ena och det andra som mina barn drar ur sig ;)) Men nu sitter jag här och skriver om snor!

De 2 vackratse snorisarna <3 <3


Nu över till något trevligare och det är att vi ska åka ner till skåne och hälsa på mina fina syskonbarn!!!
Gu vad jag LÄNGTAR till fredag då vi åker iväg =)))
Vi blir bara borta över helgen men ändå nästa gång kan man ju kanske ta det en sommar och vara kvar lite längre =) finns ju lite mer att göra då och skåne som är så fint på somrarna!
Så nu är passen fixade, växlat till euro, väskan packad idag för på fredag drar vi utomlands ;D hehehe
Ska njuta av våra små godingar nu och invänta ett skrivbord till de större barnen som kommer ikväll, dom måste ju ha varsitt :)

Ha en bra dag alla! Det ska vi // Elsie

Ger lillebror lite "lelle" <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0