Oj kära nån 

Det som Sofias änglar gör är så otroligt fint gjort men det rör upp så otroligt mkt känslor också.
Idag handlade det om en liten tvilling flicka som var sjuk i cancer och som tyvärr gick bort en tid efter att dom varit där och renoverat hemmet för hennes skull så hon skulle kunna vistas i sitt hem lite säkrare.
Det som gjorde mig otroligt ledsen var ju att hon inte överlevde sin sjukdom och att det är min värsta mardröm bokstavligen, värsta mardröm! Att det ska hända våra barn något så hemskt som att få en sjukdom som inte går att bota eller att dom skadar sig allvarligt! Usch hemska tanke och det gör ont i hela min själ när jag ser andra familjer som måste gå igenom denna otroliga smärta och sedan leva med den för resten av sina liv 
Otroligt vilken styrka föräldrarna måste ha som övervinner sorgen och lever vidare för sina andra barn och finner både glädje och lycka igen 
Jag önskar av HELA mitt hjärta att våra barn kommer ha sin hälsa i behåll för resten av sina liv och att vi ALDRIG kommer få gå oroliga och fundera om dom kommer bli friska eller inte  det kan jag ju bara önska....

Så rå om era knoddar för allt dom e värda för det gör jag och ÄNNU mer nu när man fick en liten realitetsspark i baken!! Livet är verkligen som en skör blomma  vårda den inte och den vissnar och dör, vårda den och den berikar dina sinnen med sin doft och skönhet .


Dom jag lever för 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0