Inskolning!

HEMSKT är mitt spontana och första ord som jag kan komma på :((
JÄTTEKUL är nog vad Thim känner!?
Inskolning måste nog vara den ultimata karusellen med känslor för en förälder.

Glädje när man ser ens lilla knodd springa iväg och leka med sina nya vänner <3
Besvikelse över att han inte ens sa hej då till mig
Sorg när det slår en att ens bebis kanske inte är en bebis längre?
Maktlöshet av att inte veta om någon tröstar honom som jag gör?
KÄRLEK när han kommer springandes emot mig med öppna armar och ropar mamma!

Hoppas på det bästa imorgon och få se hur det går första gången.... ska försöka att inte överanalysera allt som jag känner och ta det som det kommer bara. Svårt som tusan..
Ska hoppas på nån form av sömn inatt, så här var det med Millan också, fast värre! Fastän hon var 2.5 år när hon började och kunde iaf berätta vad hon gjort på dagis, om det varit en bra dag eller dålig. :)
Thim kan ju inte berätta vad han har gjort en dag men kanske något att få se fram emot när han kan?

Imorgon ska jag ta och bjuda ut Natta på lunch och prata lite skit som vi alltid gör =)) Kul och prata med en 15åring, dom har så mkt ideér! Sen fick jag ett sånt sms av henne som värmde till tårar igår kväll av henne <3 en sådan text som man förtjänat av kärlek <3
Ska fråga henne om om jag får lägga ut en del av det hela här kanske så ni får se vilken underbar tjej det där e!

Nu ska jag ta och lägga de små liven och sen mysa med min älskade fästman som kom hem tidigare än väntat <3
Ha en fortsatt härlig kväll alla det ska jag ha iaf för natten lär ju vara orolig(?)

Peace Out/Elsie

Kärlek <3

2a inskolningsdagen <3

Hemma hos Lela med en klänning hon gjort till henne <3

Fredags mys <3 Thim, Nathalie, Felicia & Emilia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0