Åsikter(?)

Nu måste jag bara lägga till en sak här.
Alla har ska ha rätt till sina åsikter men det ÄR inte så egentligen!
För om en person skriver någonting på, exempelvis, Facebook om vad denne tycker så vips skramlar det in kommentarer om att det personen skriver är helt fel? Varför(?) kan då jag tycka, det är ju så personen tycker? JAG behöver inte tycka likadant, JAG är inte tvingad att tycka likadant men genom att reagera och ens engagera sig betyder det ju att personen/personerna tagit åt sig och måste "försvara" sig 

Så låt alla skriva det dom vill för man e inte under pistolhot el ens tvingad att ha vissa vänner kvar om man nu hela tiden ska störa sig på dom(?)

Äh engagera er mer i er själva och ta itu med era egna hjärnspöken innan ni försöker er på att "fixa" andras 

Åsikter är till för att ha frågan är ju bara vilka som är beredda att låta personerna få ha de ifred  ??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0